Prosečni srpski frilenser je nezaposleni, fakultetski obrazovani muškarac star između 30 i 40 godina

Anketa NALED-a dala je svojevrsni foto-robot domaćeg frilensera, ali i pokazala kakav je njegov odnos prema porezima. The...

Najnovije vesti

Druga strana Content-a — online predavanje

Događaj će biti održan 2. decembra u 17:30 časova. The post Druga strana Content-a — online predavanje appeared...

Pročitaj više

Tehnološki bum na berzi: Airbnb i još 4 firme izlaze na berzu do kraja 2020.

Izlazak na berzu 5 uspešnih startapa pokazuje da je ova godina bila izuzetno uspešna za tehnološke kompanije. The...

Pročitaj više

COVID-19 ADS: Odgovor globalnih kompanija na koronu

Nastavljamo sa serijalom COVID-19 ADS, u okviru koga ćemo objavljivati kampanje domaćih, regionalnih i globalnih brendova koji...

Pročitaj više

#AdTalk sa Marinom Grihović

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, nastavlja sa serijom video intervjua sa predstavnicima kompanija i...

Pročitaj više