Investicije u oglašavanje u Srbiji i zemljama regiona će rasti u narednim godinama

Prihod od oglašavanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CEE) porašće do 2020. godine za 8,7 odsto i iznosiće 20 milijardi dolara   To je nešto niža stopa rasta u poređenju sa rastom od 9,8 odst...

Najnovije vesti

Nestle stvara novu čokoladu koja bi mogla da donese revoluciju u prehrambenoj industriji

Proizvođač čokoladica KitKat počeo je da koristi ostatke kakaa za zaslađivanje tamne čokolade, bez dodavanja šećera   Metoda može smanjiti količinu šećera u čokoladi do 40%. Kompanija Ne...

Pročitaj više

Twitter na desktopu dobija potpuno novi izgled

Promene koje će ovih dana biti implementirane doneće čistiji izgled, brži interfejs i neke nove funkcionalnosti sličnije onima na mobilnim aplikacijama   Twitter će uskoro na ekranima desktop r...

Pročitaj više

Đorđević: Robu preko interneta kupovalo 1,8 miliona Srba

Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Zoran Đorđević izjavio je danas da elektronska trgovina u Srbiji značajno raste, navodeći da je prošle godine 1,8 miliona ljudi kupo...

Pročitaj više

Nagrada za Beogradski sajam od strane Unije svetskih sajmova i stručnog časopisa „Exhibition World“

Kampanja koju je ove godine povodom obeležavanja Svetskog dana sajamske industrije (#GED19) osmislio i vodio tim Beogradskog sajma je, od strane stručnog žirija koji je sastavljen od predstavnika U...

Pročitaj više

Bujošević na čelu RTS-a do isteka mandata

Upravni odbor Javne medijske ustanove Radio-televizije Srbije je na jučerašnjoj sednici potrebnom većinom glasova doneo odluku o produženju ugovora o radu generalnom direktoru Draganu Bujoševiću...

Pročitaj više

Kompanija Henkel pokrenula akciju podrške Crvenom krstu Srbije „Zajedno sa vama pomažemo porodicama kojima je to potrebno“

Henkel u saradnji sa kompanijom Delez Srbija započeo je humanitarnu akciju pod nazivom „Zajedno sa vama pomažemo porodicama kojima je to potrebno“, kako bi podržali rad organizacije „Crveni k...

Pročitaj više

Apatinska pivara tokom „Ulaz“ festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje

BEOGRAD – Letnji muzički festivali uveliko počinju, a bez obzira na to koja vrsta muzike je zastupljena, Apatinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju „Kad pijem ne vozim“ širom Srbije ...

Pročitaj više