Šta ni najiskusniji PR ne može da predvidi na eventu?

Kada se organizuje neki PR događaj, najčešći gost je upravo Marfijev zakon. Dakle, sve što može da...

Najnovije vesti

Chapter 4 u finalu za prestižnu evropsku nagradu Excellence Awards!

Kompanija Procter&Gamble sa brendom Pantene, i PR agencija Chapter 4, uz podršku agencije MediaCom, s projektom “Daj...

Pročitaj više

Google Ads sada odaje sve podatke o kupcima: Da li bi ovo trebalo da nas brine?

Google neprestano uvodi novine, a odnedavno možete da vidite “veličinu korpe” vaših kupaca, prosečnu cenu prodate robe,...

Pročitaj više

Priznanje za M2Communications na festivalu Eventiada IPRA 2019

M2Communications nastavlja sa osvajanjem priznanja u oblasti event industrije i komunikacija. Projekat Western Balkan Digital Summit 2019,...

Pročitaj više

#kaktus2019: Jean Zamprogno, DAVID The Agency, Miami (USA)

Marketing mreža organizovala je 29. i 30. oktobra peti, jubilarni festival intergisanih komunikacija KAKTUS 2019. Kao i...

Pročitaj više

Objavljena lista finalista Epica Awards 2019!

SVET – Za Epica Awards ove je godine pristiglo 3.410 prijava iz 61 zemlje. Najveći broj radova...

Pročitaj više

Nemoguće je pričati priču u koju ne verujete i koju ne živite!

Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u kompaniji Vip mobile, govori za Marketing mrežu o...

Pročitaj više

Koliko influenseri koštaju oglašivače?

SVET – Prema najnovijem izveštaju agencije Mediakix, tokom ove godine oglašivači će u Americi potrošiti između 4,1...

Pročitaj više