Veganski skonsi sa sremušem Sremuš, poznat još kao medveđi luk ili divlji luk, je samonikla biljka iz porodice lukova. Ima veoma veliku hranjivu vrednost, naročito u prvim mesecima proleća. Kao veoma ukusan i zdrav dodatak jelima, koriste se listovi, lukovice. Mladi listovi se beru od marta do maja. Najbolje ga je upotrebiti u svežem stanju, jer sušenjem ili dužim kuvanje gubi miris i ukus. Izuzetan je za snižavanje masti i čišćenje organizma i sistema za varenje. I kod nas je popularan u zadnjih nekoliko godina, i sada se može kupiti u svakom marketu i sa njim se zaista svašta može napraviti. Pa tako, mogu vam se dopasti sledeći recepti... Potaž od sremuša Hlepčići sa sremušem Humus od sremuša Štapići od lisnatog testa sa "pestom" od sremuša Kačamak sa sremušem Veganski skonsi sa sremušem Sastojci: 250 gr mekog brašna tip 400 50 gr margarina od maslinovog ulja 1 kesica praška za pecivo  50 gr Viofast belog veganskog sira u kriškama rendanog 1 ravna kašičica soli pola vezice ili oko 3 supene kašike sitno seckanog sremuša 125 ml pirinčanog mleka Veganski skonsi sa sremušem Priprema: Pećnicu zagrejte na 200 C. U većoj posudi sipajte brašno i margarin seckan na kockice i rukama umešajte tako što ćete napraviti konzistenciju kao da su hlebne mrvice. Zatim dodajte so, prašak za pecivo i rendani beli sir i sve dobro izmešajte. Zatim dodajte opran, prosušen i sitno seckan sremuš i opet promešajte. Na kraju dodajte mleko i umešajte prvo kutlačom a zatim rukama smesu da bude glatka i fina. Ne treba mesiti. Smesu stavite na pobrašnjanu radnu površinu i formiratje krug debljine oko 2 cm. Isecite 8 parčića, odnosno trouglova i stavite na tepsiju na koju ste prethodno stavili papir za pečenje. Trouglove premažite sa malo mleka i stavite da se peče oko 25, do 30 minuta. Služiti toplo ili ohlađeno. Ovi skonsi su hrskavi spolja, a meki iznutra, a ukus sremuša se baš fino oseća. Napomena: Umesto veganskog sira možete staviti 3 supene kašike nutritinvog kvasca.  Veganski skonsi sa sremušem
Pročitajte celu vest