Srećan prvi dan Blogmasaaaaa!Znam da je termin vezan za vlogovanje od 1. do 25. Decembra, Vlog + Christmas, blaa blaaa..S obzirom na to da ja apsolutno svemu moram dodati lični pečat, poneku mašnicu ili cirkon, i ovaj trend sam promenila.Dakle, u narednih 30 dana, počevši sa 2. a ne 1. decembrom, za vas sam pripremila 30 blog postova koji će biti nešto kraći od onih standardnih, a opet, nadam se da ću obraditi dosta tema koje nisam stigla ili nisam mogla da ih obradim onoliko koliko sam htela.Pošto sam pretrpana svim i svačim što se tiče fakulteta, posla i života, pomislih : zašto da se tu zaustavim kad mogu nabaciti još koju obavezu sebi za vrat.Ne žalim se, apsolutno. Pisanje je nešto od čega mi "srce igra", pa mi svakodnevno švrljanje za blog neće pasti teško.Sada kada smo prelomili ovaj uvodni deo, kao prvu temu obradila bih planiranje života.Dakle, tips and tricks za preživeti. Sve. Svašta.Ukoliko ste se odlučili za kupovinu ili pravljenje životnog planera, iz iskustva vam kažem, ovo su rubrike koje su vam potrebne:1. Popis nedeljnih obavezaNajlakše je da napravite rubriku za svaki dan u mesecu, i tokom nedelje popunjavate i popisujete sve što treba uraditi. Dakle, satnice, odlazak kod zubara, pranje veša, pranje kose, odlazak u banku, vreme odvojeno za vas...  Pored svake stavke napravite polje za štikliranje. Nakon ispunjene obaveze, stavite kvačicu i osećaćete se kao da ste najorganizovanija osoba ikada.2. TroškovnikOvo ne mora da zauzima 10 strana vašeg planera. Neka to bude rubrika pored vašeg nedeljnog plana gde ćete napisati koji vam je budžet za taj mesec ili nedelju, a onda ispod popisujte sve redovne i vanredne troškove. Kada stavite sve na papir, tek onda vidite koliko novca zaista trošite na kafu, čokoladu, one maaale slatke sitnice koje vam ne trebaju ali su slatke. Enough is enough.3.  Plan ishranePod planom ishrane ne računam plan koji vam prepiše nutricionista. Zapisujte zdrave (i one manje zdrave) recepte, šta ste jeli tokom dana, šta treba da izbacite a šta da unosite u većim količinama. Niste ni svesni šta sve stavljate u svoj organizam dok to ne stavite na papir. Budite zdravi, vodite računa o kvalitetu hrane koju jedete i smanjite slatkiše koliko god je to moguće.4. Mood trackerNe znam koliko ste upoznati sa ovom rubrikom, ali ovo je izuzetno važna stavka za mentalno zdravlje. Napravite po jedno polje za svaki dan u mesecu, a sa strane napravite legendu osećanja. Svakoga dana, u zavisnosti od raspoloženja, određenom bojom obojite rubriku za taj dan. Na kraju meseca se osvrnite na to koliko ste dana bili srećni, koliko tužni, pokušajte da odgonetnete šta to u toku meseca utiče na vaše mentalno zdravlje. Da li je to PMS, kraj meseca kada je od plate ostao cvonjak, stresna nedelja na poslu ili nešto četvrto. Pratite svoje telo, svoj um i emocije. Niko vas ne poznaje bolje od VAS...Naravno, sve što vam je zanimljivo ili mislite da vam je potrebno u toku meseca, dodajte u svoj planer. Budite kreativni, neka on bude oličenje vas i vašeg karaktera.Živelo planiranje života!!!
Pročitajte celu vest