Nove tehnologije su nam život promenile nepovratno. Sve u našim životima – rad, ljubav, druženje, zabava i kupovina delimično se odvija online, gde se svaka naša reč i pretraga negde beleže i ubacuju u algoritme koji nam dalje „pomažu“ u daljim pretragama, kupovini i ostvarivanju kontakata. Zato ne čudi što je sve veći broj ljudi danas u paranoji da ih neko stalno posmatra. Nedavno je i jedna velika azijska kompanija potvrdila da aktivno špijunira svoje putnike. Prošlog meseca je honkonška aviokompanija Cathay Pacific tiho i bez pompe ažurirala svoju politiku privatnosti, pa sada u njoj stoji da preko kamera može da snima putnike kako u svojim aerodromskim laundževima, tako i u avionu. Takođe, koristi podatke svog inflight sistema za zabavu da bi pratila koje zabavne sadržaje putnici vole, kako bi unapredila putno iskustvo. A prema politici privatnosti, sve podatke o putnicima može da deli sa drugim kompanijama, u marketinške svrhe. […]
Pročitajte celu vest