Putnici se najčešće za premium iskustvo opredeljuju na dugim letovima „standardnih“ aviokompanija. Kompanije koje nude punu uslugu tokom poslednje decenije borile su se sa jakom konkurencijom u vidu niskotarifnih prevoznika na kratkim letovima. Suštinski, mnoge od njih na nekim regionalnim rutama sada saobraćaju sa gubitkom, ali profitiraju od svojih dugolinijskih letova. Evropske low cost aviokompanije kao Ryanair i EasyJet već dugo najavljuju mogućnost uvođenja dugih letova. Direktor Ryanair-a, Majkl O’ Liri, je čak tvrdio da će se, ukoliko ova kompanija počne da saobraća na linijama iz Evrope ka Njujorku, karte prodavati po ceni već od 10 dolara po smeru. Donedavno, dugolinijski letovi low cost prevoznika bili su samo san. AirAsia je pre 10 godina pokušala da uvede ovaj model, saobraćajući na ruti iz svog haba u Kuala Lumpuru do Londona, avionom Airbus A340-300, ali se ipak ispostavilo da ova letelica nije profitabilna u okviru low cost poslovanja. Iz sna u […] Članak Da li premium sedišta na low cost letovima vrede? se pojavljuje prvo na Travel Magazine.
Pročitajte celu vest