Evo jedne zanimljive lekcije iz ugostiteljstva, a stiže nam iz Japana, sa obale Hayashizaki Matsue. Vlasnik Hipopo Papa kafea smatra da je toalet najprivatniji deo kafea ili restorana, pa su zbog toga najveće šanse da će gosti baš u njemu napraviti selfi i geotagovati mesto. Zato je on u toalet svog kafea uložio skoro 270.000 dolara, postavljajući akvarijum iza sva tri njegova zida. Toalet je namenjen ženama, ali ukoliko nije zauzet, osoblje će ga pokazati svakom znatiželjnom gostu. U njegov dizajn uložene su godine truda i neuspešnih pokušaja, ali finalna verzija je uspela da lokalu donese veliku popularnost. Inače, Japan je poznat po svojim tehnološki naprednim toaletima. Pre dve godine doneta je odluka na nacionalnom nivou da se funkcije na svim toaletima standardizuju, jer su neki uređaji bili toliko komplikovani da stranci nisu uspevali da shvate šta treba da rade. Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.
Pročitajte celu vest