Puket i Pataja, koji su među najpopularnijim turističkim destinacijama u Tajlandu, pokrenuli su sopstvene promotivne kampanje kako bi ponovo privukli turiste. Puket je pokrenuo internet kampanju pod nazivom “Jeste li ikada…” (“Have you ever…”). Sa druge strane, kampanja “500 bata za rezervaciju u Čonburiju” pokrenuta je u Pataji. PROČITAJTE I… The Sanctuary – kako je skriveno hipi mesto postalo top destinacija Tajlanda Kampanja na Puketu Guverner Puketa, Narong Wunsiew, izjavio je da je turistički sektor na ostrvu ozbiljno pogođen koronavirusom. Prema njegovim rečima, krajnje je vreme da ova provincija počne da jača svoju ekonomiju. Guverner je naglasio da uz prirodne lepote Puketa, neće biti potrebno mnogo ulaganja kako bi se turisti ponovo vratili na ostrvo. Takođe, dodao je i da su glavne atrakcije Puketa uključene u novi promotivni video koji se emituje na društvenim mrežama. Direktor Turističke organizacije Tajlanda u kancelariji na Puketu, naveo je da pomenuta kampanja, takođe, promoviše subkulturu koja […] Članak Kampanja Puketa i Pataje u želji da vrate turiste se pojavljuje prvo na Travel Magazine.
Pročitajte celu vest