Dok većina aviokompanija pokreće marketinške kampanje sa ciljem da pridobiju što više putnika, KLM Royal Dutch Airlines je osmislio kampanju koja stimuliše putnike da razmisle o tome da li zaista moraju da lete. Ova aviokompanija je pokrenula video kampanju i sajt “Fly Responsibly,” koji poziva putnike i avio industriju da se pridruže njenim naporima da podigne svest o našoj zajedničkoj odgovornosti i obavezi da smanjimo negativni uticaj avio industrije na životnu sredinu. Video, koji nas podseća da je naša dužnost da svojoj deci u nasleđe ostavimo netaknutu prirodu, gledaocima postavlja tri pitanja: „Da li uvek morate da se lično sretnete?“, „Da li umesto avionom možete da putujete vozom?“ i „Da li možete dati doprinos kompenzovanjem svojih emisija ugljen-dioksida ili nošenjem manje prtljaga na put?“ Avio industrija je odgovorna za manje od 3% ukupnih emisija štetnih gasova, a širom sveta brojne vladine i nevladine organizacije i grupe građana of aviokompanija zahtevaju […]
Pročitajte celu vest