Kompanija Marriott International objavila je svoj plan da otvori 30 novih luksuznih hotela ove godine, učvršćujući tako svoju poziciju u luks hotelijerstvu. Preko svojih luksuznih brendova Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott i Bulgari, Marriott International će produbiti svoju ulogu u ovom sektoru, otvarajući više od 200 novih objekata u skorijoj budućnosti i stavljajući čak 20 novih zemalja u svoj portfolio, uključujući Šri Lanku, Bermude, Maroko i Keniju. Osam jedinstvenih brendova nude prepoznatljiva iskustva za različite vrste luks gostiju, bilo da oni preferiraju premijum lokacije, potpuno prepuštanje lokalnom iskustvu ili vrhunski spa ugođaj – od legendarnih destinacija do neotkrivenih dragulja. Iz Marriott-a su objasnili da njihove studije pokazuju da današnji luks putnici ne žele samo priliku da otkriju svet, već i da nauče nešto više o sebi. Prioritet im nije samo uživanje, već traže da učestvuju u autentičnim, ali personalizovanim sadržajima, koji će ih […]
Pročitajte celu vest