U vremenu kada aplikacije više nisu novotarija, već pomoć na koju se oslanja većina korisnika pametnih uređaja, Air France je odlučio da krene korak napred. Ova aviokompanija svojim putnicima nudi nove usluge poput praćenja leta, prtljaga i informacija o transferu s aerodroma u realnom vremenu, rezervacije avio karata u Fejsbuk Mesindžeru… Glasovni asistent vas obaveštava o letu Kako se sve češće koriste aplikacije kojima se upravlja glasovnim komandama, Air France je u svoju ponudu uvrstio i usluge kroz platforme s glasovnim asistentima. Gde god da se nalaze, putnici Air France-a sada mogu da provere status svog leta, vreme dolaska i polaska, kao i informacije o uslugama na letu pomoću Google Asistenta, koji je dostupan na pametnim telefonima i urađejima. „Hteo bih da saznam da li je moj let AF1234 otkazan“, „Zanima me da saznam koje su usluge u ponudi tokom leta AF1234“, „Želim da znam na koji terminal sleće let […] Članak Ostanite povezani uz nove digitalne usluge Air France-a se pojavljuje prvo na Travel Magazine.
Pročitajte celu vest