Ajfelov toranje je zaista super, ali sasvim je ok u redu da se nekome i ne dopadne. Dešava se svakome da se ponekad razočara destinacijom koju je izabrao. U eri društvenih mreža, čak i najveće turističke destinacije mogud a budu razočarenje za turiste. To je zbog toga što o mnogima već unapred stvaramo idealne slike na osnovu onoga što vidimo na televiziji ili internetu. Turistička kompanija Stasher, koja poseduje internet sajt za pomoć u pronalasku mesta za odlaganje prtljaga (garderoba) u najvećim turističkim centrima, je radila istraživanje zasnovano na utiscima putnika koji su objavljeni na Trip Advisor-u, Google-u i Booking.com-u. Rezultati su veoma iznenađujući. Na prvom mestu destinacija koje su razočarale turiste je Holivudska staza slavnih. Preko 2.500 zvezda utisnutih  u asfalt duž Holivudskog bulevara i ulica Vajn nisu impresionirali mnoge. Zvezde se nalaze u veoma prometnoj ulici, zakrčenoj saobraćajem i pešacima i ne vide se sve dok ne nagazite […]
Pročitajte celu vest