Turizam u Africi je u stalnom porastu, a Uganda je rešena da dobije „svoj deo kolača“. Prošle godine ovu zemlju je posetilo 2 miliona stranih turista, a u 2019. će se taj broj popeti na 3 miliona. Glavne atrakcije su nacionalni parkovi, gastronomija i buran noćni život. Nažalost, za razliku od Gane, o kojoj smo nedavno pisali kao sjajnom primeru dobro osmišljene turističke promocije, Uganda je rešila da do slave dođe na „prostiji“ način. MInistar turizma ove zemlje, Godfri Kivanda predstavio je novi projekat za promociju turizma, pod nazivom „Miss oblina“. Cilj je da se svetu pokažu neverovatni erotski atributi lokalnih žena, kako bi se poboljšao imidž zemlje na međunarodnoj sceni. Brojne organizacije su osudile ovaj projekat, optužujući ministra da žene tretira kao objekte i promoviše seks turizam. Osim što je krajnje uvredljiva za žene, ova kampanja je totalni promašaj upravo zato što Uganda ima mnoge fenomenalne atrakcije vredne promocije. […]
Pročitajte celu vest