Potpredsednik Google-a, Oliver Heckmann, nedavno je izjavio da nijedna druga industrija nema toliko direktne koristi od razvoja mašinskog učenja kao turizam. „Mašinsko učenje menja turizam više nego bilo koju drugu indistriju na svetu, iz jednog razloga – jezičke barijere predstavljaju veliki problem za putnike koji putuju na udaljena mesta da bi upoznali druge kulture. Razvoj mašinskog učenja direktno doprinosi unapređenju mašinskog prevođenja.“ Ovo je zaista zanimljiv argument, piše Skift u svojoj novoj analizi. Mašinsko učenje je oblast veštačke inteligencije koja se bavi izgradnjom računarskih sistema koji uče iz iskustva. Google je do sada već značajno oblikovao razvoj turizma, omogućavajući svojim korisnicima da bukiraju avio karte, smeštaj i aranžmane i putnicima predlaže sadržaje vezane za njihovu pretragu o destinacijama, do kojih nikada ne bi sami došli. Ali usavršavanje prevodilačkih alata nam omogućava novi nivo komfora na putovanju. Uz korišćenje Google Translate-a i sličnih aplikacija, saznajete šta vam govore lokalci, šta piše […]
Pročitajte celu vest