Ono što je započeto kao solo projekat, postepeno je preraslo u angažovani folk-pank bend. Niels Højgaard Sørensen pokrenuo je Stöj Snak sa željom da kroz solo performans isporuči angažovane akustične kompozicije, ispunjene zanimljivim pričama, koje se uglavnom mogu čuti kroz savršeno aranžirane tekstove. Solo projekat je postepeno izrastao u kvartet, osnažen dodavanjem Rasmusa Glassaua Clausena, Jeppea Nørgaarda i Jespera Olsena. Neki od ovih muzičara su svoje mesto pronašli i na prethodnim izdanjima Stöj Snaka, ali su od ovog izdanja postali stalni članovi benda. Od 2012. godine, Stöj Snak je uspeo snimiti impresivnu količinu izdanja, kao što su Songs About Beliefs 7”, Planned Obsolescence EP, Planned Obsolescence Redux, Songs About Beliefs Redux, Fuck EP, Happitalism EP, ScreamerSongwriter LP, 1000 Daisies EP, split izdanje sa Speed Dinosaurs pod imenom The Mass Extinction i Lucid Moments EP. Novi album Life, Death And Everything In Between predstavlja njihovu drugu dugosvirajuću ploču. Kao i njihovi prethodni audio zapisi, Life, Death And Everything In Between dolazi sa impresivnim ilustracijama, koje su upravo delo Niels Højgaard Sørensena. Njegova sposobnost da prenese poruku putem vizuelnih rešenja krajnje je neverovatna, a primamljive ilustracije ostaju upamćene po svojim detaljima. Niels se odlučio za anatomski presek ljudske glave koji sasvim detaljno prikazuje kontejner pun smeća koji gori unutar lobanje. Možda ova ilustracija pokazuje kako prekomerno razmišljanje o bitnim i nebitnim stvarima u životu može ozbiljno naštetiti našem zdravlju. Šta god da je pitanju, autor je ostavio savršenu platformu za raspravu ili dovoljno prostora da svaki konzument sam odluči.Life, Death And Everything In Between donosi dvanaest zanimljivih folk-pank kompozicija, prožetih energičnim akustičnim performansom i zanimljivim napevima dekorisanim visokim tonovima. Ova kolekcija pesama obuhvata sve osnovne kvalitete pank roka, ali je u potpunosti prilagođena akustičnoj gitari i pratećim instrumentima. Akustična gitara vodi glavnu reč tokom čitavog materijala, dok ostatak grupe služi kao ritmička podrška. Tradicionalni folk-punk instrumenti poput ploče za pranje rublja pružaju stabilnost harmonijama kojim odiše akustična gitara. Povremeni ritmički izleti izvedeni preko doboša pružaju dodatnu dozu svežine određenim kompozicijama. Takođe ćete primetiti zvuke usne harmonike koja naknadno dodaju još jedan sloj melodija preko akustične gitare. S obzirom na to da je Stoj Snak akustični bend, njihova muzika istovremeno odiše dinamikom i stabilnošću.Tekstovi su podjednako važan faktor kao vizuelni identitet i muzički performans. Ove numere se bave ljubavlju, prijateljstvima, problemima, raznim situacijama i okolnostima. Life, Death And Everything In Between do detalja ispituje sve sfere života, ali takođe nudi mišljenje autora o društvenim i političkim okolnostima u današnjem društvu. Ipak, politička i društvena kritika svedena je na minimum, ali je i dalje primetna. Na ovom konkretnom materijalu, Stöj Snak se fokusira isključivo na filozofski i poetičan pristup vitalnim pitanjima o svakoj temi koja je pogađa običnog čoveka. Stoga su tekstovi detaljni i savršeno struktuirani.Life, Death And Everything In Between dolazi na vinilu koji je dostupan u zlatnoj, plavoj sa crnim splatterom, žutoj i ružičastoj varijanti. Album je dostupan zahvaljujući saradnji Geenger Records, 5FeetUnder Records, Angry Music Records, D.I.Y. Kolo Records, Entes Anomicos, Make-That-A-Take Records, TNS Records i Youlooklikeshit Records.Đorđe Miladinović
Pročitajte celu vest